Archiwum kategorii “analiza sprzedaży”

Koszt własny sprzedaży (KWS)

14. Wrzesień 2011 W kategorii Analiza kosztów, analiza sprzedaży

zbliżenie na banknot i bilon PLNKoszt własny sprzedaży (lub inaczej Koszt Wyrobów Sprzedanych) to suma kosztów bezpośrednio powiązanych ze sprzedanymi produktami. KWS nie obejmuje kosztów stałych, których nie można (lub trudno) dokładnie powiązać ze sprzedanymi produktami.

(więcej…)

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m. in. przez frazy:

Komentarze (0)

Analiza wskaźników – czy to nie za trudne?

16. Kwiecień 2010 W kategorii analiza sprzedaży, Różne

Temat wskaźników przyprawia większość właścicieli małych firm o ból głowy. Dla analityków finansowych, dyrektorów zarządzających średnich i dużych przedsiębiorstw, czy maklerów giełdowych analiza wskaźników to chleb powszedni. Niestety, wiele spośród małych firm przygotowując informacje finansowe o sobie nawet nie bierze pod uwagę wskaźników. Dlaczego małe firmy miałyby się martwić jakimiś wskaźnikami?

(więcej…)

Komentarze (0)

Wskaźnik rentowności sprzedaży (ROS)

10. Marzec 2010 W kategorii analiza sprzedaży, wskaźniki

Wskaźnik rentowności sprzedaży ROS (ang. Return on Sales) informuje o opłacalności sprzedaży.

Po co liczyć wskaźnik rentowności sprzedaży?

Wskaźnik rentowności sprzedaży (zwany również wskaźnikiem zyskowności sprzedaży) mówi o wielkości zysku osiągniętego ze sprzedaży towarów. Im jest on wyższy, tym bardziej opłacalna jest sprzedaż.

(więcej…)

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m. in. przez frazy:

Komentarze (0)

Dlaczego powinieneś analizować sprzedaż w swoim sklepie internetowym

10. Luty 2010 W kategorii analiza sprzedaży, Różne

Kobieta rysuje wykres na szybieW gospodarce wolnorynkowej istnieje relatywna trudność sprzedaży. Gdyby przedsiębiorstwa nie miały trudności ze sprzedażą i wszystkie ich produkty lub usługi znajdowałyby natychmiast nabywców, to sprzedaż była by mniej ważna niż jest w rzeczywistości. Jednak problem sprzedaży występuje i dlatego trzeba analizować wszystkie jej zmiany.

Twoja księgowa (lub księgowy) nie powie Tobie wszystkiego o kondycji finansowej Twojej firmy. Nawet jeśli to robi, to informacje te otrzymujesz po czasie, kiedy może już być za późno lub gdy są już nieaktualne. Czy wiesz o co pytać księgowego? Jakie informacje są Tobie potrzebne? Czy wiesz co oznaczają informacje przekazywane przez księgowego ? jak na ich podstawie prowadzić swój sklep?

(więcej…)

Komentarze (0)

Newsletter

Imię:
E-Mail:

Kategorie

Odpowiedz na pytanie

Z jakiego oprogramowania do obsługi sklepu korzystasz?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Linki