O serwisie
Analiza sprzedaży w sklepie internetowym służy przede wszystkim odpowiedzi na jedno główne pytanie: „Czy odnosisz sukces?”
Chociaż niektórych z nas fascynują liczby, to powodem dla którego analizujemy dane o sklepach internetowych jest chęć sprawdzenia jak sprawnie one działają:
- Czy przybywa odwiedzających sklep?
- Czy pozostają oni dłużej w serwisie internetowym?
- Czy Internauci kupują więcej produktów?
- Jakie produkty kupują klienci w Twoim sklepie i dlaczego?
- Czy i ile zarabiasz?
- Na czym zarabiasz najlepiej, a na czym gorzej?
To są najważniejsze pytania dotyczące skuteczności, sprawności i ostatecznego sukcesu Twojego biznesu – sklepu internetowego.
Ten serwis powstał zainspirowany stwierdzeniem: „Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz powiedzieć z całkowitą pewnością, że jesteś w tym coraz lepszy”.
Zamierzam tutaj przedstawiać praktyczne sposoby analizowania danych o ruchu w serwisie oraz sprzedaży w sklepie internetowym. Praktyka ta będzie uzupełniona informacjami teoretycznymi w takiej ilości, jaka będzie niezbędna do zrozumienia po co i dlaczego warto analizować dane o sprzedaży oraz jak to robić.
Jeśli chcesz być powiadamiany o nowych informacjach (wpisach) jak tylko się pojawią w tym serwisie, to zapisz się na newsletter – formularz jest po prawej stronie.
Jeśli szukasz rozwiązania konkretnego problemu dotyczącego Twojego sklepu, to napisz do mnie przez stronę Zapytaj.