Archiwum kategorii “Różne”

Kalkulator marży i narzutu

25. Marzec 2014 W kategorii analiza sprzedaży, Różne, Techniczne

Napisałem prosty kalkulator, ponieważ wiele osób ma problemy z liczeniem procentów i zadaje mi pytania dotyczące obliczeń w  komentarzach do artykułu opisującego różnicę między marżą i narzutem.

UWAGA: Jako separatora części dziesiętnych trzeba używać kropki „.”, a nie przecinka „,”.

Po wpisaniu ceny zakupu i narzutu % wyliczą się: marża %, cena sprzedaży i marża brutto (kwotowa).

Po wpisaniu ceny sprzedaży i marży % wyliczą się: cena zakupu, narzut % i marża brutto (kwotowa).

 

%

%


Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m. in. przez frazy:

Komentarze (0)

Dlaczego warto robić analizy danych o sprzedaży sklepu internetowego na osobnej bazie danych?

16. Luty 2012 W kategorii Różne, Techniczne

Oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego czasami ma funkcje do raportów sprzedaży. To bardzo dobrze, choć używanie ich wiąże się z pewnymi niebezpieczeństwami w funkcjonowaniu sklepu i niedogodnościami dla Klientów.

Lepiej jest przenieść dane z bazy danych sklepu internetowego do osobnej bazy i tam je analizować. Dlaczego?

Baza danych dla każdego sklepu internetowego została zaprojektowana z myślą o szybkim wprowadzaniu (rejestracji) transakcji zakupu oraz minimalnym wykorzystaniu dysku twardego do przechowywania danych o produktach w sklepie oraz zawartych transakcjach. Inaczej mówiąc baza danych sklepu została wyspecjalizowana do obsługi (realizacji) transakcji w sklepie. Nie została zoptymalizowana pod kątem sprawnego wykonywania analiz tych danych.

(więcej…)

Komentarze (0)

Webinar: Własny sklep internetowy, 25.01.2012

31. Styczeń 2012 W kategorii Różne

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak stworzyć własny sklep internetowy, w którym największym Twoim problemem będzie nienadążanie za wciąż wpływającymi zamówieniami od klientów, to Miasto szkoleń w środę 25.01.2012 o godz. 20:00 organizuje webinar na ten temat.

Prowadzący, Krzysztof Rdzeń, podczas 2-godzinnego wykładu zakończonego sesją pytań i odpowiedzi przekaże wiedzę o:
(więcej…)

Komentarze (0)

Audyt użyteczności sklepu internetowego

22. Grudzień 2011 W kategorii Różne

audyt użyteczności sklepu internetowegoCo to jest użyteczność? Najkrócej mówiąc użyteczność serwisu internetowego (ang. webusability), to stopień łatwości korzystania z serwisu internetowego przez Internautów. W uproszczeniu im łatwiejsza w obsłudze jest strona internetowa sklepu, tym większa jest jej użyteczność. A im większa użyteczność, tym chętniej Internauci robią zakupy na takiej stronie (w porównaniu ze stronami oferującymi zbliżony asortyment i ceny).

Z tego wniosek, że o skuteczności sklepu internetowego decyduje:
(więcej…)

Komentarze (0)

Analiza wskaźników – czy to nie za trudne?

16. Kwiecień 2010 W kategorii analiza sprzedaży, Różne

Temat wskaźników przyprawia większość właścicieli małych firm o ból głowy. Dla analityków finansowych, dyrektorów zarządzających średnich i dużych przedsiębiorstw, czy maklerów giełdowych analiza wskaźników to chleb powszedni. Niestety, wiele spośród małych firm przygotowując informacje finansowe o sobie nawet nie bierze pod uwagę wskaźników. Dlaczego małe firmy miałyby się martwić jakimiś wskaźnikami?

(więcej…)

Komentarze (0)

Newsletter

Imię:
E-Mail:

Kategorie

Odpowiedz na pytanie

Z jakiego oprogramowania do obsługi sklepu korzystasz?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Linki