Posty z tagami “analiza sprzedaży”
Jak śledzić transakcje e-commerce za pomocą Google Analytics?
Google Analytics to rozbudowane, choć darmowe narzędzie do zbierania danych statystycznych o serwisie WWW. Można w nim również włączyć dodatkową – rozszerzoną funkcjonalność dla zbierania statystyk dotyczących sprzedaży w sklepach internetowych. Dzięki temu uzyskasz dodatkowe informacje o sprzedaży w Twoim sklepie – będziesz mógł analizować jak i co kupują Twoi klienci.
Dlaczego powinieneś analizować sprzedaż w swoim sklepie internetowym
W gospodarce wolnorynkowej istnieje relatywna trudność sprzedaży. Gdyby przedsiębiorstwa nie miały trudności ze sprzedażą i wszystkie ich produkty lub usługi znajdowałyby natychmiast nabywców, to sprzedaż była by mniej ważna niż jest w rzeczywistości. Jednak problem sprzedaży występuje i dlatego trzeba analizować wszystkie jej zmiany.
Twoja księgowa (lub księgowy) nie powie Tobie wszystkiego o kondycji finansowej Twojej firmy. Nawet jeśli to robi, to informacje te otrzymujesz po czasie, kiedy może już być za późno lub gdy są już nieaktualne. Czy wiesz o co pytać księgowego? Jakie informacje są Tobie potrzebne? Czy wiesz co oznaczają informacje przekazywane przez księgowego ? jak na ich podstawie prowadzić swój sklep?