Posty z tagami “ROS”

Koszt własny sprzedaży (KWS)

14. Wrzesień 2011 W kategorii Analiza kosztów, analiza sprzedaży

zbliżenie na banknot i bilon PLNKoszt własny sprzedaży (lub inaczej Koszt Wyrobów Sprzedanych) to suma kosztów bezpośrednio powiązanych ze sprzedanymi produktami. KWS nie obejmuje kosztów stałych, których nie można (lub trudno) dokładnie powiązać ze sprzedanymi produktami.

(więcej…)

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m. in. przez frazy:

Komentarze (0)

Wskaźnik rentowności sprzedaży (ROS)

10. Marzec 2010 W kategorii analiza sprzedaży, wskaźniki

Wskaźnik rentowności sprzedaży ROS (ang. Return on Sales) informuje o opłacalności sprzedaży.

Po co liczyć wskaźnik rentowności sprzedaży?

Wskaźnik rentowności sprzedaży (zwany również wskaźnikiem zyskowności sprzedaży) mówi o wielkości zysku osiągniętego ze sprzedaży towarów. Im jest on wyższy, tym bardziej opłacalna jest sprzedaż.

(więcej…)

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m. in. przez frazy:

Komentarze (0)

Newsletter

Imię:
E-Mail:

Kategorie

Odpowiedz na pytanie

Na jakim hostingu działa Twój sklep?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Linki